Klubbkväll-Bandy på Göranssons Arena

Talare:

BANDYKLUBBKVÄLL!

GÄVLE FORSBACKA ROTARYKLUBB

En afton i bandyns tecken!

Kom med till Göransson Arena och heja fram vår bandystolthet SAIK i matchen mot Sirius. Vi bjuds på inträdet. Som om det inte räckte med det så får vi avnjuta en härlig buffé i arenans restaurang innan matchen till ett väldigt förmånligt pris. Torsdagen den 5 januari 2023 Detta fina erbjudande får vi i år igen av Klubbchef Rafi Markarian.

Vi träffas i arenans foajé kl 1745 och går sedan upp till våra bord i restaurangen. Efter avslutad måltid intar vi våra läktarplatser. Matchen börjar kl 1900.

Tänk på att det är kallt inne i bandyhallen, så varma kläder sitter inte i vägen! Som vanligt är gäster välkomna! I restaurangen serveras middagen i form av buffé och därtill salladsbord, bröd o smör samt kaffe med kaka. Pris c:a 200 kronor. Dryck tillkommer.

Välkommen till en annorlunda klubbkväll!

Anmäl senast torsdag 22 dec till Brittmari Mossberg 073-856 82 88 eller lebri@hotmail.se .

Vi lägger även ut en lista vid kommande onsdagsluncher!

Organisatörer:
  • Brittmari Mossberg

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat